Recomandări

Lecturi paralele

De mulți ani am început să citesc în paralel. Nici nu îmi pot imagina cum altfel aș putea citi tot ceea ce mă interesează.

În general, aleg cărți din registre și genuri diferite dar sunt și situații în care paleta de cărți pe care o abordez la un moment dat este dictată de apariții recente sau dispoziții și curiozități de moment.

Acum citesc:

rsz_1superscrieri_foto_inaionescu__img_4481_i

 

 

Am foarte multe de învățat de la cei care scriu jurnalism narativ.

 

 

 

 

 

 

933502

 

 

Nu l-aș putea uita vreodată pe domnul profesor Negrici și nici farmecul orelor de literatură română veche de la facultate. În plus, sunt o mare „devoratoare” de jurnale.

 

 

 

 

 

res_2f7718fa25be7e6d1011e1d16bfb00a4_full

 

Eat, Pray, Love rămâne una dintre plăcerile mele „vinovate”, în vreme ce Semnătura tuturor lucrurilor este una din cărțile pe care le-aș lua oricând cu mine pe o insulă pustie. Așadar, cum aș putea rata o carte de Elizabeth Gilbert?

 

 

51S4hrLu90L._SY344_BO1,204,203,200_

 

 

Poirot este ideal pentru zilele sau momentele când lucrurile nu par să se așeze pe făgașul lor normal. E ca un medicament. Îl iau periodic ca să mă simt bine. 🙂

Un gând despre „Lecturi paralele

Lasă un răspuns

