Trăite

Eul cuvintelor

Nu aduc anii ce aduc zilele… si zilele din urma mi-au adus un motiv de disciplinare in cuvinte care desi imi sunt departe de suflet, imi sunt macar mai aproape de mestesug.

Stau in casa cuvintelor din camera mea si e lumina buna si mi-e drag si nu mai mi-e teama.

In fiecare zi trec probele focului: cele ale cautarii, rabdarii, slefuirii si adunarii, arcuirii si asternerii si la fiecare sfarsit de zi sunt mai aproape de eul cel bun cu un curaj, mai departe de eul cu spaime cu cateva sute de cuvinte. Nu-s mereu frumoase, mai adesea doar vorbe, dar prezenta lor imi ridica un gand vechi in posibilitate. Si deocamdata trebuie sa imi fie destul.

Abia asa incep sa cresc si sa ma simt bine in mine.

Si pentru ca zilele astea mi-au scos in lume eul drag al cuvintelor pe care il ignoram nestiut, le scriu pe curat si le multumesc. De aici incepe restul vietii mele.

Lasă un răspuns

