Trăite

Ingerul meu cel de toate zilele

Mă duc la ea în fiecare zi.

Pentru că mi-am pus în meşteşugul ei speranţa şi în firescul prezenţei ei alinarea.

Când stau întinsă şi mă uit în lumină, trăiesc puţinele momente în care nu mă mai lupt eu cu nenumitul. Se luptă ea în locul meu şi faptul că nu mă îndoiesc o clipă de asta îmi face sufletul mai uşor şi mintea mai limpede.

Când mă întreabă cum îmi este, mi-e ruşine de spaimele mele, de frica de peste noapte. Se munceşte de atâta vreme cu energiile mele îndoielnice, cu angoasele, alunecările şi durerile mele, încât binele ăsta cât o fărâmă de nisip care pare să mă caute în ultima vreme îmi pare de cele mai multe ori (ruşine mie) un simplu efect de autosugestie.

Cineva imi spunea cu înţelepciune acum câteva zile: „Dacă ai credinţă, te vindeci!”

Am. Dar, ca să am şi mai multă, mă duc în continuare şi stau de vorbă cu îngerul meu cel de toate zilele şi mă împărtăşesc de bunătate, răbdare şi prezenţa ei vindecătoare.

Sărut-mâna, Irina!

Lasă un răspuns

