Trăite

Impacare

Cand mi se face foarte dor de tine, de voi, ma uit din nou pe pozele ultimului vostru album.

Intru pe usa de sticla si pasesc cu bucurie pe podeaua curata de lemn, ma asez o vreme in fotoliu si imi odihnesc emotia pe lucrurile din jur alese de voi.

Urc scarile impodobite la vreme de sarbatoare cu lumini si parca te aud punand masa cu atentia simetriilor frumoase ale furculitei si paharului. Ma asez la masa ta de lucru si privesc printre obloanele intredeschise strada si casele de peste drum.

Am fost tare suparata pe tine, pe voi, dar cand ma uit la poze imi aduc mai degraba aminte de toate zilele si de toti anii din viata in care si datorita prezentei voastre (cu trup, voce sau gand) grijile m-au ocolit. Si pentru asta… va multumesc.

E limpede si liniste la voi in casa. Si cand mi se face foarte dor de tine, de voi, deschid albumul si ma plimb prin odai, urc sau cobor scarile, va aud vocile si pasii, va imbratisez a bucurie de impacare si va stau alaturi ca in vacantele unei alte vieti.

Lasă un răspuns

