Trăite

Prezenta lui Ion

Cand vreau sa vorbesc cu Ion, langa mine se iveste un inger. Sta cuminte, cu mainile aduse a rugaciune si asteapta. Aripile i se ridica usor in ritmul respiratiei si daca am rabdare si potolesc glasul gandului il pot auzi vorbind.

Ieri mi-a spus povestea cu cainele lui mare si bun, cu poza lui Andrei bebelus de la capul patului, cu teancul de carti si cu bucuria orasului in care oamenii sunt buni in fiecare zi. M-a mangaiat cand am plans, mi-a spus sa nu imi fac griji si m-a invelit cu aripile lui pentru ca deodata mi se facuse frig.

Cand mi se face cumplit de dor de bunatatea lui, ma uit in jur si langa fiecare om care trece vad un inger, cu mainile aduse a rugaciune, asteptand sa spuna o poveste. Si daca nu m-as grabi atat de tare ca sa ajung la gradinita poate ca mi-ar fi mai usor sa potolesc glasul gandului si sa ma asez langa fiecare, pe rand, sa le ascult povestile.

Lasă un răspuns

