Trăite

Cum sa desenez nasul

Cand mi se face prea frica de ziua in care se schimba ordinea lucrurilor, fac rost de un creion si de o coala de hartie si ma straduiesc sa imi amintesc cum se deseneaza o printesa.

Neaparat trebuie sa fie una blonda, cu ochii albastri si pantofi cu toc, cu o rochie rosie sau verde tivita cu dantele complicate in 10 randuri amestecate. Are coronita de aur pe cap si inel cu rubin la deget. Problemele apar cand trebuie sa ii desenez nasul. Cu gura si cu ochii rezolv repede, ii fac si gene si sprancene frumos arcuite. Nasul insa imi da de lucru. Daca i-l fac intr-o parte o sa zica lumea ca e o strambata sau o plangacioasa, daca i-l fac minuscul e posibil sa se sufoce pentru ca nu are cum sa respire.

Pentru ca imi ia atat de mult timp sa rezolv problema nasului, mi se face prea tarziu ca sa mai imi fie si frica. Promit sa ma gandesc maine la asta si las apa sa curga sa o spal pe Ioana pe cap.

Lasă un răspuns

