Trăite

Cum miroase somnul

Intru in camera, miroase a somn, a zambet si nu mai vreau sa plec. Nu mai vreau sa fiu mare, sa ma duc la munca, sa fac bani, sa ma duc la cumparaturi, sa fac mancare, sa pun rufele in masina, sa calc, sa dau cu mopul…

Vreau sa ma asez in pat, sa pun capul pe perna si sa miros somnul Ioanei, sa-mi fie mereu binele asta si de altul sa nu mai am nevoie… nici de binele pantofilor, nici de cel al gentilor sau al hainelor… poate doar de binele cartilor si langa binele Ioanei neaparat si de binele lui Andrei.

Nu mai vreau sa ma gandesc cum sa iau cele mai bune decizii, cum sa imi fac curaj sa imi duc copilul la gradinita si sa nu plang mai tare decat el pentru ca imi este frica lui si nu inteleg de ce trebuie sa merg la gradinita…

Vreau sa stau aici si sa miros somnul pana adorm. Si cand ma trezesc sa mananc biscuiti si daca ma roaga cineva foarte frumos … poate si un mar.

Lasă un răspuns

